ملارد |  برگزاری شورای مناسب سازی و CBR  اداره بهزیستی

در راستای فراهم نمودن امکان تردد آسان توانخواهان در سطح شهر و همچنین شناسایی مددجویان روستایی شورایی با حضور داود فهیم راد رئیس اداره، روسای ادارات و نماینده معلولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره با اشاره به ایجاد سهولت دسترسی توانخواهان در بهره برداری از امکانات شهری گفت: بازدیدهایی بصورت دوره ای توسط کارشناسان مناسب سازی اداره از معابر و اماکن و همچنین ادارات انجام و بسیاری نکات هم از طریق کارشناسان به تسهیلگران منتقل می گردد.

وی افزود: در کنار مسئله مناسب سازی مورد دیگر شناسایی مددجویان و توانخواهانی است که در روستاها و مناطق دور دست بوده و آگاهی و امکان دسترسی به ستاد بهزیستی و مراکز را ندارند که این مهم با آموزش تسهیلگران روستایی امکان پذیر است.

رئیس اداره بهزیستی ضمن تشریح اقدامات انجام شده گفت: در امر مناسب سازی فقط مناسب سازی معابر سطح شهرستان مدنظر نبوده و بایستی تمامی ادارات، ارگانها و اماکن مورد بررسی دقیق قرار گرفته و شرایط حضور و استفاده افراد دارای معلولیت ایجاد شود تا بتوانند با حضور فعال در جامعه و انجام اموور شخصی استقلال یابند.

کد خبر 114320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد