در رسانه| ١۴۵ خانواده دارای فرزند چند قلو زیر پوشش بهزیستی چناران قرار گرفتند

خانواده‌های دارای فرزنددو وسه قلو مورد حمایت‌های مالی، اجتماعی و بسته‌های حمایتی بهزیستی چناران قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بهزیستی چناران گفت:علاوه بر مستمری ماهانه، خدمات غیر مستمر به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو شامل پرداخت کمک هزینه درمان و لوازم ضروری، کمک بلاعوض، سرمایه کار و معرفی برای اشتغال و معرفی برای دریافت تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال ارایه می‌شود.
فاطمه آزاد افزود: خانواده‌های چند قلو با حمایت دولت و در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبری از حمایت‌های لازم جهت کاهش چالش‌های ناشی از تولد همزمان دو یا چند فرزند درخانواده و کمک به تسهیل روند رشد و برقراری نظم و توازن مالی از طرح‌های حمایتی بهره مند می‌شوند.
مدیر بهزیستی چناران گفت: این طرح به منظور کاهش مشکلات ناشی از تولد همزمان چند فرزند در یک خانواده، کمک به تسهیل روند رشد و تربیت متعادل کودکان چند قلو و تأمین بخشی از هزینه‌های مالی آنان، سازمان بهزیستی به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو خدمات مختلفی ارائه می‌شود.
آزاد افزود: پرداخت کمک هزینه معیشت به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو تا قبل از سن دبستان (۳ قلو و بالاتر)، پرداخت کمک حسب مورد و نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستور العمل مالی سازمان، ارائه سایر خدمات اجتماعی از قبیل مشاوره به خانواده‌ها از جمله این حمایت‌ها است

کد خبر 114001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد