افتتاح ساختمان جدید مرکز اورژانس اجتماعی سطح یک

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، همزمان با هفته بهزیستی ساختمان جدید اورژانس اجتماعی سطح یک در مشهد با حضور معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، معاون اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، سرپرست مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها و بازتوانی اعتیاد بهزیستی کشور افتتاح گردید.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص، گفت: در حال حاضر اورژانس اجتماعی دو مرکز فعال در سطح خراسان رضوی دارد. مرکز اورژانس اجتماعی مهرحقی در سطح ۳ و مرکز اورژانس اجتماعی بشارت در سطح یک در حال فعالیت است  و۴۷مددجو در این مرکز ساکن می‌باشند. ساختمان جدید این مرکز به تازگی نوسازی شده و در وهله اول به دنبال فراهم آوردن محیط بهتر و مناسبتری برای حضور مددجویان در این مراکز هستیم.

مسعود فیروزی افزود: اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است که به دو شیوه اعزام گروه سیار با عنوان خدمات اجتماعی سیار یا ارائه خدمات در پایگاه اورژانس اجتماعی با عنوان پایگاه خدمات اجتماعی بنابر ضرورت و تشخیص مددکار خدمت‌رسانی می‌کند. مرکز بشارت، زیر مجموعه مرکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی مشهد است که در حوزه ساماندهی، توانمندسازی زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی فعالیت می کند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، آئین افتتاح 5هزار پروژه مسکن و طرح‌های اشتغالزایی در سطح کشور از طریق فضای اسکای روم و به‌صورت برخط و با حضور نمایندگان تمامی استان‌ها برگزار گردید و در استان خراسان رضوی 141 واحد مسکن مددجویی، 249 پروژه اشتغال و 21 مرکز ارائه خدمت دولتی و غیر دولتی به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح گردید.

در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی از نیکوکار ارجمندی که در بازسازی و تجهیز ساختمان جدید نقش موثری داشتند و همواره حامی مددجویان بهزیستی بودند نیز توسط معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور تقدیر به عمل آمد.
افتتاح ساختمان جدید مرکز اورژانس اجتماعی سطح یک

در انتهای مراسم نیز نشست هم‌اندیشی با حضور سلمان حسینی سرپرست مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها و بازتوانی اعتیاد بهزیستی کشور، معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی و تمامی مددکاران و کارکنان فعال در اورژانس اجتماعی و مرکز بشارت برگزار گردید و کارکنان در فضای صمیمی به بحث و تبادل نظر درخصوص چالش‌ها، مطالبات و مسائل کاری خود به پرداختند.


افتتاح ساختمان جدید مرکز اورژانس اجتماعی سطح یک

کد خبر 113547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد