نشست جهاد تبیین در بهزیستی شهرستان شاهین دژ

بمناسبت آزادسازی خرمشهر نشست جهاد تبیین در اداره بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور سرهنگ وحید بالیده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید باهنر ، ریاست بهزیستی و کارکنان مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی نشست جهاد تبیین با موضوع ۳ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماعات بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : سوم خرداد نماد مقاومت، ایستادگی و همبستگی ملت ایران اسلامی در برابر رژیم بعثی عراق در آزادسازی خرمشهر قهرمان به عنوان برگ زرین و نماد پایداری رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد ماند.
بالیده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر گفت : امسال در حالی برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در شهرستان شاهین دژ برنامه ریزی شده است که در غم شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و همراهان شهیدش به سوگ نشسته ایم و همه عزادار هستیم .
وی افزود ؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خرمشهرهایی در پیش داریم که باید با الگوگیری از حماسه فتح خرمشهر برای تحقق و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم که میدان جهاد تبیین نیازمند تبیین مفاهیم ارزشمند برگرفته از سبک و سیره شهداست.
گفتنی است در این نشست کلیه کارکنان مراکز توانبخشی روزانه و مراکز روانشناسی و مددکاران مراکز مثبت زندگی بهزیستی حضور داشتند که در پایان مراسم نیز سوالاتی از طرف اعضای شرکت کننده مطرح و سرهنگ بالیده جوابگوی آنان بود .

کد خبر 108826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد