بازدید رئیس بهزیستی شاهین دژ از مرکز مثبت زندگی شهرستان

در ادامه روند بازدیدهای میدانی ، رئیس بهزیستی شاهین دژ از مرکز مثبت زندگی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛
مهری داداشیان ، رئیس بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان امور اجتماعی و مراکز غیر دولتی در ادامه روند بازدیدهای میدانی از مراکز تحت نظارت بهزیستی از مرکز مثبت زندگی شهرستان بازدید و روند خدمت دهی به جامعه هدف را بررسی نمود .
داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از زحمات مسئول فنی مرکز و مددکاران حاضر گفت : مرکز مثبت زندگی ۱۱۹۴ از مراکز فعال شهرستان به شمار میرود که در کلیه امورات و اجرای برنامه های ابلاغی از سوی اداره کل بهزیستی کمک حال کارشناسان اداره می باشد .
وی افزود ؛ مراکز مثبت زندگی دفاتری هستند که در آن خدمات تخصصی مددکاری به صورت رایگان صورت می‌گیرد.
داداشیان تصریح کرد ؛ مراکز مثبت زندگی، مراکزی هستند که در آن خدمات بهزیستی ، ساده‌تر و سریع‌تر و حتی بدون مراجعه متقاضیان خدمات مددجویی ارائه می دهند.
رئیس بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت ؛ مراکز مثبت زندگی فرصتی هستند تا مددجویان بهزیستی به بهترین شیوه و در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند خدمات مورد نیاز خود را با آسایش و راحتی بیشتری از مددکاران اجتماعی دریافت کنند.
گفتنی است در این بازدید داداشیان ضمن تقدیر از کارکنان مرکز مسائل و مشکلات آنان را جویا و راه حل های مناسب را از طریق کارشناسان جهت تسهیل در روند کار جامعه هدف ارائه نمودند .

کد خبر 111235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد