پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام محمدپوری به این شرح است:
ولادت ستاره فروزان آسمان اهل بیت (ع)، حضرت معصومه (س)، فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام دختران پاک و محجوب ایران زمین است و چه نام‌گذاری زیبایی است روز تکریم دختران، همان‌هایی که در دین مبین اسلام نگاه ویژه‌ای به آن‌ها وجود دارد. نام‌گذاری این روز بزرگ به عنوان روز ملی دختر، مجالی است برای شناخت بیش از پیش شخصیت این بانوی مطهر و ترویج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.
دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پایان می یابد یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

بی شک دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارند.

اینجانب با تبریک مجدد این ولادت فرخنده و آرزوی تندرستی و شادکامی برای مادران عزیز و بانوان شریف ایران اسلامی، از درگاه ایزدمنان برای همگان توفیق معرفت اهل بیت «سلام الله علیها» و بهره مندی از شفاعت این گوهر گرانقدر هدایت و سعادت را مسئلت دارم.

پروین محمدپوری

مدیر کل

کد خبر 107462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد