برگزاری جلسه جهاد تبیین در بهزیستی شهرستان چایپاره

جلسه جهاد تبیین با حضور کارکنان بهزیستی و پرسنل مراکز مثبت زندگی در سالن جلسات بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره،
حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد جلسه را با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین و بیانیه گام دوم آغاز و ادامه داد: همانگونه که شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی فرموده بود من با تجربه این را میگویم که میزان فرصتی که در بحرانها وجود دارد در خود فرصتها نیست، وظیفه ماست در هر پست و مقامی که هستیم توجه بیشتر به آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی مان داشته باشیم.

جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات رهبر معظم بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.

وی گفت: جهاد تبیین یک فریضه است و هر کسی که میتواند باید در این مورد اقدام کند، همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران مخاطب آن هستند و میتوانند ایفاء نقش کنند، اگرچه مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند و در این جنگی که وجود دارد بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت همه ما مسئول هستیم و باید به درستی آن را برای آحاد جامعه روشن نمائیم.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب بر روی مفاهیمی مانند تحول،کار فرهنگ سازی و گفتمان، نقد منصفانه و مطالبه‌گری تأکید دارند.

اگر تبیین را در کنار این مفاهیم قرار دهیم، مشخص می‌شود که معنای عمیق آن چیست. در این صورت، تبیین مقدمه‌ای خواهد بود برای اصلاح، تحول و مطالبه درست.

علی نژاد اظهار داشت: از سوی دیگر، تبیین یکی از راهکارهای جذب حداکثری در برابر طرد و راندن کسانی است که احیاناً برداشت صحیحی از حقایق انقلاب و جامعه ندارند و بر اثر تبلیغات و القائات دیگران، دچار تحلیل غلط از واقعیات می‌شوند.

کد خبر 96919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد