پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛ در این پیام آمده است ؛ 

بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول چهل و پنج سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام داشته است.

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج تعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند. این تشکیلات عظیم مردمی پس از حضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ذیقیمت، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی چون بلایای طبیعی نیز منشاء اثرات مفید و موثر باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، سالروز تاسیس این نهاد مقدس را محضر رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده ی معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز، غیور و مخلص ایران اسلامی و استان وهمچنین بسیجیان عزیز بهزیستی آذربایجان غربی تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

                                                                                                                پروین محمدپوری

                                                                                                                      مدیرکل

کد خبر 94970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد