پیام تبریک مدیرکل بهزیستی کردستان بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی کردستان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان ، حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در سالروز ولادت ریحانه النبی زهرای اطهر(سلام الله علیها) پیامی تبریک صادر نمودند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

 فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) این عطیه الهی و روز زن را به تمام بانوان و مادران، همکاران ارجمند خصوصاً بانوان محترمه ای که هم در سنگر خانه و خانواده و هم در محیط اداره به خدمت مشغولند تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال می طلبم که گام های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و در حرکت بسوی تعلیم و تربیت، سیره جاودانه ی حضرت صدیقه کبری را سرلوحه خود قرار دهند. 

کد خبر 71880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد