دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با کارکنان بهزیستی

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بهزیستی در میان کارکنان و مددکاران این سازمان حضور یافت و ضمن دیدار با آنان از نزدیک به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی در ادامه طی نشستی با مسئولان و کارشناسان بهزیستی در جلسه شورای اداری حضور یافت و به استماع سخنان حاضرین در جلسه گوش سپرد.

حسین رسولی مدیر کل بهزیستی کردستان در ابتدای این نشست با ارایه گزارش عملکرد این سازمان ، اظهار کرد : جامعه هدف بهزیستی گسترده بوده و بطور کلی تمام افراد جامعه به نوعی از خدمات بهزیستی بهره مند می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در این نشست ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به حاضرین در جلسه ، جامعه معلولان و مددجویان قبل از هر چیز تشنه محبت هستند و باید این عزیزان را درک کرد.

وی با اشاره به جامعه هدف بهزیستی خصوصاً معلولان اظهار داشت: در خدمت رسانی، همواره بهره معنوی را در نظر داشته باشید زیرا کسانی که کار سخت تر را انتخاب میکنند شایستگی بیشتری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی بیان با بیان خاطراتی از حضور و سختی ها و وضعیت جسمی معلولان ،گفت : آنچه مسلم است از بین جامعه هدف ارگان های حمایتی و عموم مردم کردستان ، بیش از ۲۵ درصد به شدت درگیر مشکلات هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود : همه باید دست به دست هم دهند تا ارایه خدمات به آسیب دیدگان افزایش یابد.

پور ذهبی با بیان ویژگی های بسیار والای شخصیتی شهید فیاض بخش اظهار داشت: طبع بلند و خاکی بودن و منش شهید دکتر فیاض بخش باید الگوی همه قرار بگیرد. 

وی با اشاره به مشکلات متعدد جامعه هدف و خصوصاً خانواده های تحت پوشش تصریح کرد: متاسفانه مستمری افراد تحت پوشش کفاف زندگی آنان نیست لذا نیاز به ارایه راهکار های اجرایی برای ارتقای سطح معیشت وجود دارد و در این خصوص دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان آمادگی لازم جهت هر گونه همکاری برای بهبود وضعیت موجود را دارد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی با ارایه لوح تقدیر به مدیر کل بهزیستی کردستان از تلاش های پرسنل زحمتکش بهزیستی تشکر و قدردانی کردند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی از واحدهای اجرایی و مراکز بهزیستی سنندج دیدار و با کارکنان به گفتگوی صمیمی پرداختند.

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از بهزیستی

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از بهزیستی

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از بهزیستی

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از بهزیستی

کد خبر 112412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد