مریوان/ دیدار فرمانده نیروی انتظامی با رئیس و کارشناسان حوزه اورژانس اجتماعی

به مناسبت هفته بهزیستی ، سرهنگ طیب محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مریوان با کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی مریوان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ،در این دیدار پروین اخدر رئیس بهزیستی مریوان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی ، از سرهنگ محمدی و همکاران تلاشگر ایشان در نیروی انتظامی بابت حسن توجه به مجموعه بهزیستی و علی الخصوص اورژانس اجتماعی تقدیر نمود.

وی احساس مسئولیت همشهریان را در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی امری مهم و راهکاری کلیدی دانست.

اخدر همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های زندگی(نه گفتن) و اجرای طرح ارتقاء و توانمندسازی شناختی رفتاری جهت دانش آموزان، شیوه های فرزند پروری جهت والدین دانش آموزان، توزیع پوستر در سطح ادارات شهرستان، برپایی نمایشگاه آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد را با همکاری معاونت اجتماعی آن فرماندهی را در دستور کار قرار داد.

در ادامه هر کدام از همکاران واحد اورژانس اجتماعی به بیان و مشکلات جهت رفع کاهش آسیب های اجتماعی پرداختند.

سرهنگ طیب محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مریوان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تقدیر از اقدامات بهزیستی در عرصه ی پیشگیری از مصرف اعتیاد و آسیب های اجتماعی آمادگی نیروی انتظامی جهت تعامل و همکاری با بهزیستی را اعلام نمود.

فرمانده نیروی انتظامی مریوان بیان داشت:مبارزه با مصرف مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی منحصر به دستگاه خاصی نیست و نیاز به تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها و بخش های مختلف و همچنین عموم مردم دارد.

مریوان/ دیدار فرمانده نیروی انتظامی با رئیس و کارشناسان حوزه اورژانس اجتماعی

مریوان/ دیدار فرمانده نیروی انتظامی با رئیس و کارشناسان حوزه اورژانس اجتماعی

کد خبر 112594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد