هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیأت اندیشه ورز کردستان متشکل از نخبگان و نمایندگان موسسات غیر دولتی و تحت مجوز بهزیستی کردستان و مسئولان ارشد بهزیستی با حضور دستیار مردمی سازی دولت و مشاور ارشد استاندار کردستان صبح امروز تشکیل شد.

حسین رسولی مدیر کل بهزیستی کردستان در این نشست که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ( ۳۰ تیر لغایت ۵ مرداد ) برگزار شد ، طی سخنانی با اشاره به بیش از ۵۲ وظیفه اصلی بهزیستی که ۱۷۰ نوع فعالیت را در زیر مجموعه های خود در می‌گیرد ، تصریح کرد : با توجه به گستره فعالیتهای بهزیستی در تمام حوزه های اجتماعی ضرورت حضور نخبگان و نیکوکاران و ارایه راهکارهای مناسب را بیش از پیش آشکار می کند.

وی گفت : نگاه ویژه دولت شهید رئیسی به استان کردستان ، ضرورت ادامه همکاری در ادامه مسیر جهت پیشبرد اهداف بهزیستی را دوچندان می کند.

در ادامه دکتر صادقی دستیار مردمی سازی دولت و مشاور استاندار کردستان اظهار داشت : تنوع فعالیت های بهزیستی اهمیت و جایگاه ویژه این سازمان را می رساند.

وی افزود : معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی ، با همدلی مددکاران شاغل در مراکز بهزیستی آرامش بیشتری دارند.

وی هدف از هیات اندیشه ورز ، رشد جامعه هدف بهزیستی و ارتقاء جایگاه آنان دانست.

دستیار مردمی سازی دولت در کردستان تصریح کرد: بدون حضور مردم هیچ کاری به خوبی و با فرجام مناسب پیش نخواهد رفت، امامین انقلاب همواره بر حضور مردم در صحنه تاکید داشته اند.

دکتر صادقی بیان داشت : هرگونه پیشرفت نظام و دولت اسلامی به معنای واقعی مستلزم حضور مردم و عدم شانه خالی کردن از بار مسئولیت های اجتماعی می باشد. 

این مقام مسئول اظهار داشت : مردم نه تنها در برنامه های اجتماعی بلکه در تصمیم سازی و تصمیم گیری دخیل نماییم.

وی گفت : مدیران بازنشسته ای که دارای تجربه بسیار هستند به همراه اساتید مجرب و دانشجویان نخبه و وکلای توانمند و سازمان مردم نهاد به همراه شورای های محلات توانمند ، می توانند طی گردهمایی هایی راهکار های مناسب ارایه دهند.

دستیار مردمی سازی دولت در استان افزود : در بسیاری اوقات خانواده ها از نگهداری فرزندان معلول عاجز هستند اما در نهایت این کارکنان بهزیستی هستند که با این مسئولیت سنگین را به دوش می کشند.

در ادامه محمد حسین سنایی از کارشناسان باتجربه معاون اجتماعی بهزیستی کردستان، که بیش از یک دهه قبل به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، بیان داشت : گستردگی سازمان های غیردولتی در سطح استان و کشور نشانه ای از موفقیت این سازمان است و خوشبختانه اعتماد مردم به بهزیستی افزایش یافته است.

 همچنین محسن شجاعی و پرویز ساعدی معاونین بهزیستی طی سخنانی ، بهزیستی را پیشرو در مردمی سازی دانستند .

در ادامه دستیار مردمی سازی دولت در پاسخ سوالات حاضرین اطهار داشت : خرد جمعی هیأت های اندیشه ورز باید منتج به ارایه راهکار و نتایج مناسب شود.

همچنین بهرامی معاون توانبخشی بهزیستی کردستان گفت : با حضور نیروهای داوطلب در روستا ها به موفقیت های بیشتر دست یافتیم.

در ادامه خانم گزانی زاد بیان داشت : طرح های مهم بهزیستی با سال‌ها تجربه توسط برخی ارگان ها به یغما رفته و بهزیستی در این مورد نادیده گرفته می شود.

در پایان دکتر حبیب الله ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان سنندج با اشاره مشکلات و دغدغه های این سازمان گفت باید از ظرفیت های مردمی بیشتر بهره بگیریم.

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

هیات اندیشه ورز در کردستان تشکیل شد

کد خبر 112010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد