اجرای طرح هم اندیشی فرزندان امام در هرمزگان

اجرای طرح هم اندیشی فرزندان امام با حضور مسئولین بهزیستی و حوزه علمیه استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛با حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ، دبیر و کارشناس شورای فرهنگی و کارشناسان دفتر شبه خانواده بهزیستی استان ، روند اجرای طرح هم اندیشی فرزندان امام ویژه مراکز شبه خانواده در هرمزگان بررسی شد .

در این جلسه ضمن تشریح شیوه نامه اجرای طرح ، مباحثی پیرامون ضرورت انتخاب مربیان اصلح و اهمیت ارتباط با فرزندان مقیم در مراکز شبه خانواده بررسی و راهکارهای اجرایی برای اجرای هر چه بهتر طرح در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

گفتنی است طرح فرزندان امام طرحی تیمی است که به روش مطالعاتی -مباحثاتی برای فرزندان مقیم در مراکز شبه خانواده بهزیستی در سراسر کشور اجرا می شود. این طرح به صورت چند مرحله ای و در قالب مطالعاتی کتب داستانی طراحی شده است.

گسترش سبک زندگی اسلامی در میان فرزندان امام ، عمق بخشیدن به باورهای دینی اعضاء  ، بازاجتماعی شدن فرزندان  ،ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ، تقویت قدرت بیان و گفتگو در اعضا ،ایجاد مهارت هم اندیشی و هنر تبیین در فرزندان و تمرین کار جمعی و گروهی از اهداف اجرای طرح است.
مجریان استانی این طرح معاونت امور اجتماعی و شورای فرهنگی بهزیستی استان و معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان هستند و مدیران و مربیان مراکز شبه خانواده و مبلغان حوزه علمیه اجرای میدانی طرح را به عهده دارند.
این طرح به مدت دو سال تحصیلی برای فرزندان مقیم در مراکز شبه خانواده در مقاطع سنی 13تا18سال اجرا می شود.
کد خبر 71084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد