برگزاری آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بهزیستی هرمزگان

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بهزیستی هرمزگان با حضور جمعی از همکاران بازنشسته در سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ،  آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بهزیستی هرمزگان در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

در این مراسم که در فضایی دوستانه و صمیمی با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، نادر قادری معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، دیگر کارکنان ، معاونین و مسئولین بهزیستی استان و جمعی از همکاران بازنشسته در سال ۱۴۰۲  برگزار شد ضمن هنرنمایی گروه موسیقی روشندلان ستاره توانبخش ، نماینده بازنشستگان به بیان دغدغه ها و مسائل این عزیزان پرداخت .

در پایان با اهدای تندیس و هدیه از خدمات شایسته و ارزنده همکاران بازنشسته تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم طی سخنانی گفت : ۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی درشأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص) به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری گردیده است.

وی افزود : خانواده به عنوان مهمترین و حساس ترین نهاد اجتماعی در جامعه می‌تواند توسعه منابع انسانی را به همراه داشته باشد و حضور بازنشستگان که افرادی با تجربه هستند و سالها در مسیر خدمت به مردم و سازندگی کشور گام برداشته اند، می تواند باعث شکل گیری آینده‌ای بهتر برای جامعه شود.

جهانشاهی با قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده همکاران بازنشسته بهزیستی در سراسر استان ، این عزیزان را سرمایه های ارزشمند و ذی قیمت سازمان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این همراهی و مودت برای همکاری با سازمان ،استمرار و امتداد داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : بی شک با بهره گیری از تجربیاتی که همکاران طی سالها کار و تلاش کسب نموده اند می توان در راستای رشد و ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف بیش از پیش موفق بود.

کد خبر 111303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد