بازدید مدیرکل بهزیستی هرمزگان از شیرخوارگاه الزهرا

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در مجتمع خدماتی حمایتی بهزیستی الزهرا از بخش های مختلف مرکز نگهداری شیرخوارگاه بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ صبح امروز سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی قاسم جلالی رئیس حراست و فائزه زارع سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با حضور در مجتمع خدماتی حمایتی بهزیستی الزهرا از مرکز نگهداری شیرخوارگاه بازدید به عمل آورد.

وی ضمن عیادت و دلجویی از کودکان مقیم در این مجموعه از بخش های مختلف دیدن کرد و فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان را مورد ارزیابی و چالش و مشکلات پیش رو را بررسی نمود .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان این بازدید اظهار داشت : تغییر رویکرد در فرآیند فرزندخواندگی از ضروریات است .

وی عنوان کرد : خوشبختانه در سالهای اخیر طرح های ارزشمند و حائز اهمیتی از سوی سازمان بهزیستی کشور ارائه گردیده که در جایگاه خود در بحث واگذاری فرزندان اگر در مسیر مناسب هدایت شود شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی خواهیم بود .

جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت : حضور و حمایت خیرین از شیرخوارگاه بسیار حائز اهمیت و ضروری می باشد .

وی گفت : شیرخوارگاه یکی از مراکز دولتی هزینه بر است و حمایت ها و مساعدت خیرین در جایگاه خود بسیار ارزشمند و ستودنی است .

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه از زحمات و تلاشهای شبانه روزی و ارزنده کارکنان شیرخوارگاه تشکر و قدردانی نمود و در خصوص پیگیری و احقاق مطالبات کارکنان این مجموعه قول مساعد داد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در طول حضور در مجتمع الزهرا از مرکز نگهداری کودکان خیابانی ، مرکز اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و مراکز نگهداری تابعه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بازدید نمود و از نزدیک با مددجویان مقیم در هریک از مراکز دیدار و گفتگو کرد.

جهانشاهی همچنین ضمن استماع سخنان جامعه هدف مقیم دستوراتی را مبنی بر تسریع در روند خدمت رسانی مطلوب و پیگیری رفع مشکلات و موانع موجود صادر کرد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان بازدید از مراکز نگهداری تابعه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بر ضرورت توجه به فرآیند توانمند سازی مددجویان با استفاده از تفاهم نامه های منعقده فی ما بین سایر دستگاههای اجرایی و نیز بهره گیری از زیر ساختها و منابع برون سازمانی تاکید کرد.

وی در پایان این بازدید از تلاشهای صادقانه مربیان و کارکنان مراکز تشکر و قدردانی نمود .

کد خبر 111145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد