برگزاری کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان

کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛جلسه کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی هرمزگان با حضور نمایندگان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ، فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی و دبیرجلسه و دیگر معاونین و مسئولین ستادی بهزیستی هرمزگان در محل سالن جلسات بهزیستی استان برگزار گردید.

در این جلسه مهمترین فعالیت ها و خدمات بهزیستی استان در سال ۱۴۰۱ بررسی و تحقق اهداف و برش های سال جاری مرتبط با برنامه عملیاتی حوزه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت .

همچنین اعتبارات مورد نیاز در خصوص طرح ها و برنامه های ۴بخش توانبخشی ، پیشگیری ، امور اجتماعی ، مسکن و اشتغال تشریح و بر اساس نیارسنجی واقعی، کمبودهای منابع مالی برای ارائه خدمت به جامعه هدف به صورت کارشناسی شده مطرح گردید .

در ادامه هریک از اعضا چالش های پیش رو در حوزه های مربوطه را براساس اهداف پیش بینی شده ذکر و پیشنهادات کاربردی جهت حل مسأله بیان نمودند .

در پایان نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن شرح نقاط قوت و ضعف موجود در شاخص های اختصاصی و عمومی بهزیستی ، بر افزایش تعاملات بین سازمانی جهت بهبود فرایندهای عملکردی تاکید نموده و پیشنهاداتی در خصوص برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در طرح ها و برنامه های اولویت دار بهزیستی با هدف ایجاد زمینه جذب و اخذ اعتبارات استانی از دستگاههای ذیصلاح (استانداری و برنامه و بودجه ) ارائه کردند .

کد خبر 70937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد