پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان سمنان بمناسبت اعیاد شعبانیه

سراسر این ماه پرفیض و برکت سرشار از عطر میلاد با سعادت ستارگان آسمان ولایت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان، بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه پیام تبریکی را صادر کردند .

متن پیام بدین شرح است :

ماه شعبان المعظم، ماه رسول خدا صلی الله علیه و آله، مطلع النور، ماه دعا و نیایش و تهذیب نفس و جلای روح برای ورود به ضیافت الهی است.

سراسر این ماه پرفیض و برکت سرشار از  عطر میلاد با سعادت ستارگان آسمان ولایت است. سوم و چهارم شعبان مزین به میلاد با سعادت سیدالشهداء ابا عبدالله الحسین، الگوی کامل شجاعت و رشادت و نیز ماه درخشان علوی، تفسیر واقعی برادری و وفاداری، شجاعت، ایثار، علمدار رشید اسلام، ابوالفضل العباس است و در نیمه این ماه،  ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، قائم آل محمد حضرت ولی عصر (عج) ،  مهدی موعود که جهانی در انتظار  اقامه عدل او بر آسمان چشم دوخته اند، برکات این ماه را تکمیل کرد است .

سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه­ای درخشان و پرافتخار در عرصه­ های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می­کند.

چهارم شعبان روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ها، مجاهدت­ها و از خودگذشتگی­های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

پنجم شعبان المعظم ولادت با سعادت زین العابدین و سید الساجدین، سلاله ی پاک سیدالشهداء و عامل بقای انقلاب حسینی است که این بزرگواران تفسیر دوباره و عینی کاروان شهید دشت کربلا بودند، که سالها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتندو پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.

اینجانب ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، پرسنل و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان تبریک و تهنیت گفته و آرزومند سالی سرشار از نشاط و سلامتی را از خداوند باری تعالی برای ایشان آرزومندم .

محمود منطقی

سرپرست اداره کل بهزیستی سمنان

کد خبر 53184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد