جلسه شورای اداری بهزیستی آذربایجان غربی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد

جلسه شورای اداری بهزیستی آذربایجان غربی با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور و «علیرضا انجلاسی» مشاور رئیس، مدیرکل حوزه ریاست و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان آذربایجان غربی، «علی‌محمد قادری» معاون وزیر و رییس بهزیستی کشور در بیان ماهیت دیدار چهره به چهره همکاران استانی، گفت: در فصل جدید ارائه خدمات به جامعه هدف مقرر شده است که به صورت حضوری در ادارات بهزیستی شهرستان‌ها حضور یابیم تا با جمع‌بندی نقطه نظرات همکاران، خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه شود. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور، تاکید کرد: مسائل، مشکلات و چالش‌های حوزه‌های مختلف احصا و در قالب کارگروه‌های تخصصی در ستاد مرکزی بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی سازمان مقدسی است، گفت: باید ارائه خدمات به جامعه هدف توام با اعتقاد و التزام عملی باشد و کمبود منابع نباید ما را از ریل‌گذاری خدمت به مددجویان دور کند. 

قادری به اهمیت توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و افزود: در این راستا آموزش‌های لازم توام با خلاقیت با هدف رشد و ارتقاء مددجویان طراحی و اجرا شود. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه از طرح‌های حوزه اشتغال حمایت می‌شود، در پایان یادآور شد: حوزه اشتغال یکی از مهمترین و موثرترین بخش‌هایی است که می‌تواند زندگی فردی مددجویی را متحول کند که در این حوزه همکاران باید با ارائه طرح‌های موفق و اجرای آنها، در این بخش تحول‌آفرینی کنند.

کد خبر 52622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد