میامی ا برگزاری شورای معاونین بهزیستی استان بمناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان

مدیرکل بهزیستی استان هدف از این جلسه را پیگیری مسائل و مشکلات جامعه هدف و بازدید میدانی بیان داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست مدیرکل در شهرستان میامی همزمان با سومین روز از دهه فجر در محل اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد.

احمد پیوندی معاون توانبخشی، ساره امیرجان معاون اجتماعی و انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان در این جلسه حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر، از خدمات و زحمات رئیس و کارشناسان شهرستان میامی  تقدیر و تشکر داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان هدف از این حضور در شهرستان و برگزاری شورای معاونین را پیگیری مسائل و مشکلات جامعه هدف و آشنایی با این مسائل بصورت میدانی و پیگیری حوزه کاری معاونت های تخصصی در شهرستان بیان داشتند.

وی ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان میامی این موضوع را  توجیه ی بر عدم رسیدگی به جامعه هدف نداسته و خواستار پیگیری بیش از پیش  به جامعه هدف شده و تصریح کردند : والاترین هدف در سازمان بهزیستی ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی و در پی آن رضایتمندی جامعه هدف است.

ایزدپور شهرستان میامی را یکی از شهرستان های کم برخورد در استان سمنان برشمرده و یکی از اقدامات و اهداف تیم مدیریتی در بهزیستی استان را ارتقاء سطح خدمات و برخوردار شدن این شهرستان از امکانات بیان و ادامه دادند : این امر دلیلی بر توجه بیش از بیش به این شهرستان در تخصیص اعتبار توسط معاونین ستاد بهزیستی استان بوده است که در چند سال اخیر گام های موثری نیز در این خصوص برداشته است و نباید این موضوع فراموش شود که همچنان این شهرستان نیازمند توجه و رسیدگی است.

در ابتدای این دیدار سید عیسی جلالی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و خیر مقدم به مدیرکل و معاونین بهزیستی استان سمنان افراد تحت حمایت بهزیستی شهرستان میامی را بیش از یک هزار نفر بیان و ابراز داشتند : ۲ مرکز در حوزه پیشگیری و یک مرکز خدمات مثبت زندگی با ۴ پرسنل اداری در بهزیستی شهرستان در حال ارائه خدمات به جامعه هدف می باشند.

وی در ادامه ضمن گزارش اهم اقدامات و فعالیت های بهزیستی شهرستان میامی به ارئه مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداخته و پاسخگوی سوالات مطرح شده توسط مدیرکل و معاونین شدند.

در ادامه این جلسه معاونین اداره کل پیگیر مسائل حوزه کاری خود شده و شنوایی مسائل و مشکلات موجود در شهرستان بوده و اقداماتی را در این خصوص مبذول داشته و مدیرکل دستوراتی را در این خصوص ابلاغ کردند.

در پایان جلسه ضمن تماس تلفنی مدیرکل در حین اجرای جلسه به ستاد کشور و پیگیری مشکلات شهرستان، مصوباتی در خصوص رفع و کاهش مسائل و مشکلات شهرستان تصویب و ۵۰۰ میلیون ریال کمک موردی در خصوص پیگیری و رفع مشکلات مالی در حوزه مددجویی به شهرستان تخصیص داده شود.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با همراهی معاونین تخصصی بهزیستی در سفر یک روزه به شهرستان میامی بمناسبت ایام دهه فجر، ضمن برگزاری شورای معاونین ، دیداری با امام جمعه ، دیدار حضوری با مددجویان در اداره بهزیستی شهرستان داشته و با دو خانواده در حوزه توانبخشی و اجتماعی در روستای  ابراهیم آباد دیدار و پیگیر مسائل و مشکلات آنان شده و در ادامه بازدیدی را از مرکز مثبت زندگی شهرستان داشتند.

کد خبر 51625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد