روابط عمومی  چون آئینه ای است که  در اولین ارتباط با  جامعه موظف به نمایش خدمات هر سازمان است

میثم اعرابیان گزارشی از عملکرد شش ماهه روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ارائه کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان میثم اعرابیان مسئول رو ابط عمومی و اطلاع رسانی  اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از عملکرد شش ماهه روابط عمومی این اداره کل ارائه کرد .

اعرابیان بیان داشت: روابط عمومی پل ارتباط سازمان و خدمت گیرندگان است  روابط عمومی  چون آئینه ای است که  در اولین ارتباط با  جامعه موظف به نمایش خدمات هر سازمان در اذهان عموم است  ولی آنچه که در  جامعه و عصر کنونی با پیشرفت فناوری و تکنولوژی دنیای ارتباطات  رسالتی دیگر را بر دوش می کشد و آن اطلاع یابی از رضایت و عدم رضایت خدمت گیرندگان و جامعه هدف سازمان است.

وی در ادامه اظهار داشت: سازمان بهزیستی بعنوان یک سازمان حامی از افراد جا مانده از رفاه در این راستا خدمت به جامعه هدف خویش را نوعی فضیلت الهی می داند و در حد توان می کوشد که خدمات ویژه جمعیت هدف خود را به بهترین نحو ارائه دهد و در راستای شفافیت و کسب رضایت و اطمینان ولی نعمتان خویش از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان افزود: روابط عمومی بهزیستی استان سمنان طبق وظایف و امور محوله و گاها فراتر از آن و در شرایط بحرانی جامعه ایجاد رضایت در جمعبت هدف سازمان را از مهم ترین ابعاد رسالت خویش در بهزیستی مد نظر قرار می دهد.

اعرابیان بارگذاری ۲۶۱ خبر در  سایت بهزیستی استان ، همکاری در ساخت و پخش ۱۴ برنامه تلویریونی و رادیویی با محتوای معرفی خدمات بهزیستی  ، انتشار  ۱۲۰  خبر در مطبوعات استان ، برگزاری نشست خبری ، ارسال بیش از ۷۰ پیامک با موضوعات مختلف به همکاران و ارسال بیش ۱۰۰ هزار پیامک با موضوع آگاه سازی ، فعالیت مستمر در فضای مجازی در قالب اطلاع رسانی و آگاهی بخش از طرح های استانی و کشوری  و انعکاس بیش از ۷۰ خبر در دیگر رسانه های خبری ، تولید و تهیه بیش از ۱۳ کلیپ و ۸ موشن و تیزر ، طراحی و انتشار ۱۰۰ عدد فتونیوز را بخشی از اهم فعالیت های روابط عمومی بهزیستی استان در شش ماهه نخست سال بیان و ابراز داشتند : تعاملات درون و برون سازمانی موفق در هر سازمان از عوامل  پیشرفت و موفقیت آن مجموعه می شود که روابط عمومی بهزیستی توانسته است با همدلی و همراهی اصحاب رسانه در استان در شرایط بحرانی و احساس از ظرفیت این ارجمندان بخوبی استفاده نماید که جا دارد در این فرصت از کلیه اصحاب رسانه ، خبرگذاری ها ، صدا و سیما و خبرنگاران و کلیه همراهان تقدیر و تشکر کرد .

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در بخش پایانی سخنان خود با اعلام خبر کسب رتبه برتر روابط عمومی بهزیستی استان در شش ماهه نخست سال در بین روابط عمومی های ادارت کل بهزیستی استانها و کسب نمره ۹۵ از ۱۰۰ در این شاخص ها از کلیه کارشناسان شاغل در روابط عمومی بهزیستی استان در ستاد و سطح استان تقدیر و تشکر داشته و اظهار داشتند : موفقیت و تحقق اهداف عالیه در یک مجموعه تنها در سایه همدلی و همراهی آن مجموعه دست یافتنی خواهد شد و جا دارد در این فرصت تقدیر ویژه ی نیز از همراهی و راهنمایی ها معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی و به ویژه جناب آقای ایزدپور مدیرکل محترم بهزیستی استان داشته باشم .

کد خبر 45815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد