پیام تبریک مدیرکل بمناسبت آغاز سال جدید

امیدوارم در سال پیش رو ابتدا با مدیریت نمودن بحران ناشی از ویروس کرونا و سپس با تکیه بر خرد جمعی و بهره گیری از مشارکت اجتماعی آحاد جامعه بتوانیم بیش از پیش در مسیر رشد و بالندگی گام برداریم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور در پیامی سال جدید را تبریک گفتند :

متن پیام بدین شرح است :

با سلام واحترام

بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم کرد تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی‌مثال راهنمایی کند. کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیا کرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته تا نشان بی‌نشان او باشد.

بهار نماد و جلوه گاه الهی در بازآفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف،در رویش هر جوانه در بهار که جلوه ای از جمال خداوند متجلی میشودو عیدنوروز فرصتی است برای اصلاح و زمینه ای برای تحول و نوشدن باورها، اندیشه ها و رفتارهاست.

بروز همه گیری ناشی از بیماری کرونا و نگرانی جدی در خصوص افزایش مبتلایان ناشی از این ویروس شایسته است با رعایت تمامی نکات مرتبط با بهداشت فردی و اجتماعی به استقبال سال جدید رویم. توصیه ی اکید بر این است که عید را از طریق تلفن با یکدیگر در تماس باشیم . با ماندن در خانه خود و عزیزانمان را در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار ندهیم و بدانیم که برخلاف همه ی هزاره های گذشته، دوست داشتن بستگان در ندیدن آنان در نوروز است . باشد که شعار "عید ما بعد از غلبه بر کرونا " را سرلوحه ی امور خود قرار دهیم.

اینجانب حلول سال نو خورشیدی و فرارسیدن بهار طبیعت را به همه آحاد ملت قدرشناس ایران بویژه جامعه ی هدف بهزیستی استان سمنان تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های خانواده بزرگ بهزیستی استان اعم از کارکنان ، موسسات و مراکز غیردولتی و شرکای اجتماعی همسو که در طول سال ۱۳۹9 به طور مستمر و موثر در راستای خدمت رسانی به جامعه ی هدف بهزیستی در سراسر استان مجاهدت نمودند تشکر و قدردانی می نمایم. برای همه ی این عزیزان و خانواده های محترمشان سالی پراز صفا و سلامتی در پرتو عنایات و برکات الهی، آرزومندم .


امیدوارم در سال پیش رو ابتدا با مدیریت نمودن بحران ناشی از ویروس کرونا و سپس با تکیه بر خرد جمعی و بهره گیری از مشارکت اجتماعی آحاد جامعه بتوانیم بیش از پیش در مسیر رشد و بالندگی گام برداریم و در جهت ارتقا سطح سلامت اجتماعی و روانی میهن اسلامی مان کوشا باشیم .

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 33733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد