مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد هم زمان با افتتاح 24 مرکز بازتوانی اعتیاد در کشور راه اندازی شد

مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد استان کهگیلویه بویراحمد هم زمان با 24 مرکز جامع درمان اعتیاد در کشور با حضور وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : مراسم افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد یاسوج  ( روزهای روشن ) همزمان با 24 مرکز جامع اعتیاد کشور  با حضور وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور و  و اعضای شورای هماهنگی با مواد مخدراستان  به صورت ویدئو کنفرانس در یاسوج برگزار شد .
مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح  مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد گفت : در مرکز جامع درمان اعتیاد بر اساس پروتکل فرایند درمان افراد بیمار یکسال به طول می انجامد. ابتدا بیماران شش ماه سم زدایی می شوند و همزمان درمان روانی، معنوی و جسمی برای آنها برنامه ریزی می شود.
دکتر محسن مرادی افزود : در این مدل ، برنامه اختصاصی برای هر فرد و با توجه به شرایط زندگی بیمار و بمدت یکسال علاوه بر ارائه مداخلات سم زدایی نسبت به رفع چالش های خانوادگی و اجتماعی بیمار مداومت بر مراقبت بیمار، مداخلات روانی – اجتماعی انجام میگیرد و پس از آموزش و کسب مهارتهای فنی و حرفه ای در توانمند سازی و اشتغال آنان کمک می‌شود.

وی افزود : این مرکز در فضایی به مساحت 2000 متر با ظرفیت درمانی در هر دوره 50 نفر و باتوان آموزش و حرفه آموزی در زمینه های نجاری و دکوراسیون MDF  افتتاح شده است .

کد خبر 30028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد