برگزاری جلسه توجیهی –آموزشی دستوالعمل و بخشنامه ارسال مستندات مسکن  بهزیستی 1403

صبح چهارشنبه 1403/5/17 جلسه توجیهی ،آموزشی دستوالعمل و بخشنامه مسکن سال 1403 بهزیستی استان با حضور مدیرکل ،معاون مشارکتها ،کارشناسان ستادی و شهرستانی مسکن و نیز مددکاران و مسئولین فنی مراکز مثبت ادارات بهزیستی شهرستانهای بویراحمد –دنا و مارگون در سالن شهید علی زاده اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  / صبح چهارشنبه 1403/5/17 جلسه توجیهی ،آموزشی دستوالعمل و بخشنامه مسکن سال 1403 بهزیستی استان با حضور مدیرکل ،معاون مشارکتها ،کارشناسان ستادی و شهرستانی مسکن و نیز مددکاران و مسئولین فنی مراکز مثبت ادارات بهزیستی شهرستانهای بویراحمد –دنا و مارگون در سالن شهید علی زاده اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

اسماعیل دامیار  مدیرکل بهزیستی استان در ایتدای این جلسه  ضمن تشکر از تدبیر معاونت مشارکتها در برگزاری این جلسه مهم وخیرمقدم به تمامی مدعوین برنامه به اهمیت موضوع مسکن که یکی از نیازهای اساسی بشرمی باشد ، بردقت مددکاران و کارشناسان و روسای شهرستانها در امر ارسال مسندات تاکید نمودند.

در ادامه این برنامه سید محسن مظلومی ،معاون مشارکتهای مردمی ضمن تشکر از حضور مددکاران و مسئولین فنی و کارشناسان مسکن شهرستانها ،توصیه های اکیدی بر رعایت قانون در ارسال مستندات و آگاهی و اشراف عزیزان از بخشنامه های مسکن را داشتند .

مظلومی افزود : با توجه به دو برابر شدن کمک هزینه مسکن نسبت به سال گذشته از 100 میلیون به 200 میلیون تومان ،توجه مددکاران و مسئولین فنی مراکز مثبت را بعنوان نیروی های عملیاتی در بحث پروژه های مسکن دانستند.

 معاون مشارکتهای مردمی افزودند  این برنامه در بقیه شهرستانهای استان با حضور کارشناسان ستادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 114668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد