فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای
خرید 3 عدد دستگاه تشخیصی ABR vivosonic/ABR,OAE(DP,TE)ASSR,ECOCHG,VEMP
اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویر احمد در نظر دارددستگاههای تشخیصیABR شنوایی رابا شرایط ذیل خریداری نماید ، متقاضیان می توانند در مهلت مقرر با شرکت در سامانه الکترونیک دولت اقدام نمایند .
-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه: از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 23/02/1399 لغایت 25/02/1399
-مهلت زمان ارائه پیشنهاد: تا تاریخ 08/03/1399 ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه
-زمان بازگشایی پاکتها :ساعت 9 صبح مورخ 10/03/1399 روز شنبه
- تمامی تجهیزات می بایست اورجینال و دارای حداقل یک سال گارانتی کامل باشند.
- مدارک معتبردال بر اصالت و گارانتی تجهیزات می بایست ارایه گردد.
- سند مالی منوط به ارسال کالا از طرف تامین کننده ، ورود به انبار ، قبض ، تایید کارشناس حوزه کامل پرداخت خواهد شد.
- هزینه های حمل ، بارگیری ، باربری ، بیمه و امثالهم به عهده تامین کننده می باشد.
- دستگاهها الزاما باید مطابق با مدارک پیوست به همراه برگ یا کارت گارانتی معتبر ارسال گردد.
- فقط شرکتهایی که دارای پروانه فعالیت مرتبط با دستگاههای مذکور هستند مجاز به ارائه قیمت می باشند و در غیر اینصورت پیگرد قانونی خواهند شد.
- شرکت کننده می بایست پس از بررسی کامل شرایط خرید ، آنرا از سامانه دریافت و پس از مهر وامضا اسکن و به همراه سایر مستندات در سامانه مذکور بارگذاری نماید.
-نحوه ارسال پیشنهادات درسامانه تدارکات الکترونیک دولت :
- پاکت (الف) شامل ضمانتنامه معتبر بانکی به مبلغ 300/000/000 ریال به صورت الکترونیکی ثبت ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسWWW.SETADIRAN.IR و همچنین به صورت فیزیکی به اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال گردد .
-پاکت(ب) شامل اسناد مناقصه ( ازقبیل پروانه فعالیت ، اساسنامه شرکت ، برگه گارانتی ،کپی شناسنامه ، کارت ملی ، فرم تعهدنامه قانون منع مداخله مصوب22 دیماه 1377 ، فرم تعهدنامه ارتشاء و تطمیع وسایر مدارک هویتی ) برابر با اصل شود و به صورت الکترونیکی ثبت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR گردد.
-پاکت(ج) حاوی برگ پیشنهاد قیمت می باشد که فقط به صورت الکترونیکی ثبت سامانه ستاد( تدارکات الکترونیکی دولت )به آدرس WWW.SETADIRAN.IRگردد.
- مشخصات تماس دستگاه مناقصه گزار
آدرس : یاسوج خیابان ارتش اداره کل بهزیستی استان تلفن:07433220044
-محل دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت آدرس R WWW.SETADIRAN.Iمی باشد.
- هزینه درج آگهی به عهده مناقصه گزار می باشد.(اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد)
- هزینه جریمه احتمالی تاخیر در ارسال کالا به عهده برنده مناقصه می باشد.
شرایط قرارداد مورد تایید شرکت کننده می باشد . نام و نام خانوادگی شرکت کننده: مهر/امضا
روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد