انتشار جدول اجراهای بازبینی نمایش‌های جشنواره "زاگرس"

| جدول اجراهای بازبینی نمایش‌های هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت "زاگرس" منتشر شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

 براساس اعلام مسئول دبیرخانه هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت "زاگرس"، بازبینی آثار نمایشی پذیرفته‌شده در مرحله بازخوانی متون نمایشی، از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۹ آبان‌ماه در مراکز استان‌های ایلام، لرستان، همدان، کردستان و کرمانشاه، براساس جدول پیوست انجام می‌شود.

همچنین، نمایش‌ها توسط هیئت داوران مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و پس‌از بازبینی و بررسی آثار نمایشی، نتایج در تاریخ اول آذرماه سال‌جاری اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت زاگرس، از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آذرماه سال ۱۴۰۳، به میزبانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

فایل پیوست (جدول اجراهای بازبینی هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت ۱۴۰۳)

خبر مرتبط


«نکات مهم قابل توجه کارگردانان جهت اجراهای بازبینی»

۱- اجراهای بازبینی تمام نمایش‌ها و داوری آثار در مرکز استان‌های منطقه زاگرس انجام می‌پذیرد، لذا کارگردانان و سرپرستان گروه‌های نمایشی شهرستان‌های تابعه با هماهنگی اداره بهزیستی استان خود، برنامه‌ریزی لازم جهت حضور گروه‌های نمایشی در تاریخ و ساعت مقرر را به‌عمل آورند.

۲- کارگردانانی که متون نمایشی آنان جهت ورود به مرحله بازبینی تائید شده است، آمادگی کامل جهت حضور به موقع اعضای گروه درتاریخ و ساعت مقرر در محل سالن اجرا و آماده‌سازی صحنه و دکور را داشته باشند.

۳- به کارگردانان تأکید می‌گردد که برای هر گروه نمایشی راه‌یافته به مرحله بازبینی، به همراه داشتن فرم‌های تکمیل شده تقاضای حضور، رزومه و سوابق هنری کارگردان به‌همراه یک قطعه عکس و تصویر کارت ملی، و همچنین ارائه کارت معلولیت معتبر و تصویر آن یا اصل گواهی معلولیت با مهر و امضاء مدیرکل استان برای احراز شرایط معلولیت بازیگران و نیز شرط حداقل دو سوم بازیگران هر گروه نمایشی از افراد دارای معلولیت و رعایت حداکثر تعداد ۱۲ نفر برای هر گروه نمایشی الزامی است، درغیر این صورت از ورود به مرحله بازبینی حذف خواهند شد.

۴- به کارگردانان تأکید می‌گردد پس‌از اعلام نتایج بازبینی، اعزام بازیگران و عوامل جهت شرکت در جشنواره بایستی کاملا منطبق با لیست نهایی تأیید شده در فرم شرکت در جشنواره می‌باشد و امکان حذف، اضافه یا جابه جایی افراد به هیچ عنوان مقدور نمی‌باشد، لذا در تکمیل فرم شرکت در جشنواره دقت گردد و فرم به صورت تایپ شده در زمان بازبینی تحویل گردد.

۵- با توجه به اینکه برخی از کارگردانان علی‌رغم تماس‌های مکرر دبیرخانه جشنواره، تاکنون نسبت به تکمیل و ارسال فرم شرکت درجشنواره اقدام ننمودند، لذا مدت زمان نمایش آنان برای این دبیرخانه مشخص نشده است. لذا به منظور هماهنگی بیشتر و تنظیم ساعت اجرای بازبینی نمایش ها، مدت زمان نمایش خویش را به کارشناس هنری استان خود اعلام فرمائید.

۶- به کارگردانان محترم تأکید می‌گردد انتخاب نهایی نمایش‌ها به عهده هیئت بازبینی جشنواره خواهد بود و چنانچه پس از اعلام نتایج بازبینی، نمایش آنان پذیرفته شود، می‌بایستی حداقل ۳ اجرای عمومی داشته باشند و اسناد معتبر آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند، درغیر اینصورت امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

دبیرخانه هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت "زاگرس"


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 120721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد