استمرار بازدید از مراکز توسط مدیریت بهزیستی استان

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به‌همراه معاون و کارشناس‌مسئول امور توانبخشی این اداره‌کل، از مراکز روزانه توانبخشی_آموزشی "نوآوران" و مرکز توانبخشی_حرفه‌آموزی و کارگاه تولیدی_حمایتی "علی‌ابن‌ابیطالب" بازدید کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این بازدید کلیه امور جاری، پرونده مددجویان و بخش‌های مختلف مراکز مورد رصد و ارزیابی قرار گرفت.

هدف از این برنامه، نظارت مستمر بر عملکرد و همچنین کنترل کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات آموزشی، رفاهی، حمایتی و سایر اقدامات انجام شده برای مددجویان است.

گفتنی است که مرکز روزانه توانبخشی_آموزشی "نوآوران" به ۳۳ نفر از افراد دارای معلولیت ذهنی، خدمات آموزشی و توانبخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، روان‌شناسی، فعالیت‌های هنری و ورزشی را به‌صورت یارانه‌ای ارائه می‌دهد.

مرکز توانبخشی حرفه‌آموزی "علی‌ابن‌ابیطالب" نیز به ۳۸ نفر از افراد دارای معلولیت ذهنی مرد، خدمات آموزشی، کاردرمانی، روان‌شناسی و حرفه‌هایی از قبیل؛ سراجی، معرق‌کاری را به‌صورت یارانه‌ای ارائه کرده و همچنین انجام فعالیت‌های هنری و ورزشی برای مددجویان نیز در دستور کار قرار دارد.

در کارگاه تولیدی_حمایتی مرکز "علی‌ابن‌ابیطالب"، تعداد ۳۴ نفر از افراد دارای معلولیت ذهنی مرد، در زمینه تولید شیشه‌شور، آب رادیاتور و فیلتر خودرو زیر نظر افراد مجرب فعالیت می‌کنند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 120687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد