برگزاری جشنی برای کودکان دارای معلولیت بینایی

با حضور مدیرکل و معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، جشنی برای کودکان تحت حمایت مرکز روزانه توانبخشی_آموزشی خانواده و کودک کم‌بینا و نابینای "عصای سفید" برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

کارشناسان معاونت امور توانبخشی به‌همراه رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه، از دیگر مدعوین این برنامه بودند.

این برنامه با هدف تکریم کودکان تحت حمایت مرکز روزانه عصای سفید برگزار شد و طی این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، از جانب مدیرکل بهزیستی، گل و هدایای نقدی به کودکان اهداء شد.

شایان ذکر است که "عصای سفید" تنها مرکزی است در استان کرمانشاه که از سال ۱۳۹۷، به افرادی با اختلالات بینایی ارائه خدمت می‌کند.

در این مرکز به افراد زیر ۱۴ سال، خدمات آموزشی و توانبخشی، ورزشی، هنری، موسیقی‌درمانی، کاردرمانی، روان‌شناسی، آموزش مهارت‌های زندگی و انجام فعالیت‌های روزمره، به‌صورت یارانه‌ای ارائه می‌گردد.

در حال حاضر این خدمات به ۳۳ کودک، توسط تیم مجرب کاردرمان، روان‌شناس، مربیان آموزشی، مربیان هنری و ورزشی ارائه می‌شود که هدف از آن؛ ارتقاء سطح توانمندی این کودکان جهت انجام فعالیت‌های روزمره و حضور در مدارس و کسب استقلال آنان است.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 120056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد