تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از فرماندهان انتظامی استان

به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان، از فرماندهان انتظامی استان، تجلیل به عمل آورد.

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا " آریا طوفانی "مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه، طی حضور در ستاد فرماندهی استان گیلان با "سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان " و "سردار حسین حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان" دیدار و با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده ایشان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا و قدردانی از تلاش های ارزنده کارکنان نیروی انتظامی در جهت حفظ و امنیت جامعه، به گزارش جامعی از عملکرد و فعالیت های بهزیستی پرداخت و همکاری تنگاتنگ بهزیستی و نیروی انتظامی را عاملی در جهت برقراری آرامش روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی برشمرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان؛ با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات شبانه روزی کسانی است که با صداقت و اقتدار برای دفاع از حریم اسلام و مسلمین به خوبی عمل می‌کنند. خاطر نشان کرد: همکاری و هماهنگی سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی در مواقع بحرانی و حساس، نشان از تعهد و مسئولیت پذیری بالای کارکنان دونهاد در جهت خدمت به جامعه هدف و عموم شهروندان دارد و امید است این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش آسیب و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه باشیم.

کد خبر 119873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد