انتصاب | سرپرست اداره بهزیستی شهرستان رشت منصوب شد

صبح روز نوزدهم مهرماه؛ آیین تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان رشت با حضور آریا طوفانی مدیرکل، معاونین و سایر کارکنان بهزیستی استان و شهرستان رشت در سالن زنده یاد باغچه بان بهزیستی رشت برگزار شد.

در این مراسم طی صدور حکمی از سوی آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، «بهرام زادامیری» بعنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان رشت منصوب و از زحمات «مژگان اخوان ضیاء» رئیس پیشین اداره بهزیستی رشت قدردانی به عمل آمد.

آریا طوفانی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های همکاران بهزیستی در شهرستان، اظهار داشت: فعالیت در سازمان بهزیستی مصداق بارز خدمت بی منت به همنوعان است و از همکاران پرتلاش بهزیستی قدردانی می کنیم که با امکانات محدود و بدون در نظر گرفتن شرایط زمانی همواره پاسخگوی نیازهای مددجویان و افراد آسیب پذیر جامعه هستند.

وی در ادامه، وابستگی ادارات به اعتبارات و بودجه دولت را یکی از چالش های موجود برشمرد و گفت: تمام تلاش ادارات همچنین ادارات بهزیستی، باید به سمت خودکفایی و درآمدزایی ابا در نظر گرفتن شرایط موجود سوق پیدا کند و این امر می بایست به عنوان یک هدف و وظیفه در جهت افزایش و ارتقای عملکرد بهینه کارکنان برای ارائه خدمات به جامعه هدف محقق شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه، بهره وری و استفاده از ظرفیت و توانمندی کارکنان در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را یکی از ضروریات کار برشمرد و بر لزوم اولویت قرار دادن دغدغه های همکاران و مددجویان بهزیستی تاکید کرد.

کد خبر 119367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد