بازدید شبانه مدیرکل بهزیستی گیلان از مرکز اجتماع درمان مدار TC شهرستان لنگرود

به منظور کنترل کیفی مراکز تحت نظارت بهزیستی، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه، بصورت شبانه از مرکز اجتماع درمان مدار TC شهرستان لنگرود بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی در این بازدید ضمن بررسی بخش های مختلف مرکز بر لزوم رعایت بهداشت و استانداردهای لازم در مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد و گفت: رعایت اصول ایمنی، تخصصی و بهداشتی در راستای فرآیند ترک اعتیاد، اساسی ترین موضوعی است که باید از جانب مدیران و دست اندرکاران مراکز ترک اعتیاد مورد توجه قرار گیرد.

وی، نظارت و کنترل کیفی مراکز توسط کارشناسان بهزیستی  را عاملی برای ارائه خدمات بهینه و رفع موانع مراکز تحت نظارت برشمرد و توجه مدیران و مسئولین فنی مراکز نسبت به رفع نواقص را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در این بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان، ضمن ملاقات با بیماران و بهبود یافتگان این مرکز، برخی تذکرات کاربردی و راهکارهای لازم در راستای ارتقای کیفیت هر چه بهتر این مجموعه را بیان کرد.

گفتنی است در مراکز ترک اعتیاد تی سی TC، خدمات روانپزشکی، خدمات روانشناختی، مددکاری و کار درمانی ( با هدف ارتقا مهارت های اجتماعی در جهت امر درمان ) به صورت کامل انجام می شود. 

کد خبر 119740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد