پاسخگویی به درخواست های ۲۱ نفر از نابینایان تحت پوشش بهزیستی استان

همزمان با هفته گرامی داشت نابینایان، مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان با تعدادی از روشندلان و خانواده های آنان دیدار و به مسایل و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با گرامی داشت هفته نابینایان با شعار " دسترسی به فناوری، نوید بخش مشارکت اجتماعی نابینایان" و به منظور افزایش رضایت مندی مراجعان تعداد ۲۱ نفر از ولی نعمتان تحت پوشش بصورت برخط و حضوری با مدیرکل، معاون امور توانبخشی، مسئول دفتر بازرسی و پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

از عمده ترین درخواستهای طرح شده در دیدار ها؛ مسکن، هزینه درمان، مساعدت مالی، معرفی به مراکز، اشتغال، وام اشتغال، کمک هزینه تحصیلی و ویزیت در منزل بود که در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیر کل بهزیستی انجام یافت.

لازم به ذکر می باشد این دیدارها با حضور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان برگزار می گردد که امسال در هفته نابینایان بنا به دستور سازمان بهزیستی کشور، میز ارتباطات مردمی برگزار که در نهایت پس از استماع درخواست ها، نظرات و راهنمایی های مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تمامی مطالبات به منظور رسیدگی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شوند.

کد خبر 119680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد