برگزاری جشنواره فرهنگی آموزشی "زندگی با قرآن کریم" یادواره شهدای خدمت در بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و آموزشی "زندگی با قرآن" یادواره شهدای خدمت با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از جامعه هدف و کارکنان در بهزیستی استان اردبیل خبر داد.

در حاشیه این مراسم معنوی، مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه اطلاع رسانی های لازم برای حضور و شرکت در مسابقات و جشنواره قرآنی به مخاطبان اعلام شده است گفت:به حمداله این جشنواره ویژه گروه های کارکنان، معلولین جسمی و حرکتی و نابینایان، مراکز شبه خانواده، زنان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل بوده و اطلاع رسانی های لازم برای حضور و شرکت مخاطبان و متساقبین در جشنواره قرآنی مذکور انجام شده است.

رضای خاطر نشان ساخت: جشنواره فرهنگی قرآنی کارکنان بهزیستی استان در دو مرحله استانی و کشوری و در دو رده آقایان و بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ قرآن کریم، تحقیق و پژوهش، مناجات خوانی، کتابخوانی، طراحی پوستر، خوشنویسی و دلنوشته با هدف استعدادیابی، شناسایی ظرفیت‌های جامعه تحت پوشش بهزیستی، معرفی توانمندی‌های ولی نعمتان به آحاد جامعه، ترویج فرهنگ قرآن آموزی بین کارکنان، شناسایی استعدادهای کارکنان و جامعه هدف برگزار می‌شود که افراد برتر درمرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که ۶۹ نفر در بخش شفاهی و در دو گروه آقایان و بانوان در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از مجموع افراد شرکت کننده نفرات برتر در هر رشته انتخاب و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

لازم به ذکر هست: تعداد۳۰ نفر هم در بخش کتبی جشنواره شرکت نموده و آثار خود را جهت ارزیابی و داوری به امور فرهنگی ارائه کرده اند که در صورت احراز شرایط برخورداری از آیین نامه مسابقات به امور فرهنگی سازمان ارسال خواهد شد.

کد خبر 119262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد