برگزاری کارگاه آموزشی کنترل هیجان در بهزیستی استان

کارگاه آموزشی تنظیم هیجان با حضور روانشناسان و مشاوران به مناسبت هفته سلامت روان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، پرویز پروین هدف از اجرای این کارگاه آموزشی را افزایش دانش و توانمند سازی روانشناسان و مشاوران قلمداد نمود.

وی ضمن گرامیداشت هفته سلامت روان ( 18 تا 24 مهرماه) با شعار " اهمیت سلامت روان در محیط های کاری " گفت:  برنامه ها و فعالیتهای متعددی در سطح استان در راستای ارتقای سلامت روان برای آحاد جامعه در حال برگزاری است.

پروین اشاره نمود: برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «تنظیم هیجان» ویژه روانشناسان و مشاوران مراکز بهزیستی استان با استفاده از مدرس ممتاز کشوری انجام شد. تنظیم هیجان یک مهارت مهم در مدیریت شدت و مدت زمان احساسات است که می تواند برای کنترل استرس و بهبود سلامت روان مفید باشد. با استفاده از راهکارها و استراتژی های خاص، می توان برای کنترل احساسات اقدام نمود. هیجان بخش عظیمی از زندگی بسیاری از افراد را تشکیل می دهد. بنابراین کسب مهارت برای کنترل و مدیریت هیجان بسیار اهمیت می باشد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان افزود: اقدامات و برنامه های پیشگیرانه جهت ارتقاء سلامت روان جامعه از جمله مشاوره روانشناختی، مشاوره های تلفنی رایگان با خط 1480، مشاوره حضوری دولتی و غیر دولتی رایگان،  آموزش های پیش از ازدواج، زندگی خانواده، مهارتهای زندگی، غربالگری اضطراب کودکان 5- 6 ساله و سایر خدمات روانشناختی در طول سال اجرا می گردد.

کد خبر 119589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد