تعامل بهزیستی چالدران با مسئولین شهرستان در جهت رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار

رئیس بهزیستی چالدران به همراه معاون عمرانی فرمانداری،شهردار و رئیس کمیته امداد از منزل یکی از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی با هدف مرتفع نمودن مشکلات خانواده بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان چالدران ؛
محمد کواکبی معاون فرماندار در این بازدید ضمن گفتگو با اعضای خانواده، مسائل و مشکلات را مورد بررسی و پیگیری قرار داد و گفت: مسئولین شهرستان همواره برای ایجاد آرامش مددجویان هرگونه اقدام لازم و سازمانی را انجام خواهد داد و امیدواریم با پیگیری های مداوم، زمینه و بستر مناسب برای رفاه حال جامعه هدف بهزیستی فراهم شود.
وی با تاکید بر حمایت از زنان سرپرست خانوار بهزیستی خاطر نشان کرد: توانمندی زنان سرپرست خانوار و مهیاکردن شرایط مناسب برای زنان سرپرست خانوار امری است که باید به صورت جدی پیگیری شود و برای ایجاد زمینه های لازم در این خصوص بهزیستی همواره پشتیبان زنان سرپرست خانوار خواهد بود.
در پایان هدایایی بصورت نقدی از طرف معاون فرمانداری و یک بسته معیشتی از طرف بهزیستی به این بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش اهدا و قول مساعد از طرف شهردار جهت تعمیر مسکن و همچنین پرداخت مبالغی جهت تعمیر سرویس بهداشتی از طرف رئیس کمیته امداد داده شد.

کد خبر 118826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد