برگزاری جلسه شورای فرهنگی در شهرستان بوکان

جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور خشایار صنعتی فرماندار شهرستان و مسعود شجاعی رئیس اداره بهزیستی ، جعفر حسن زاده رئیس اورژانس اجتماعی و سایر رؤسا و نمایندگان ادارات عضو در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان ،
در این جلسه  فرماندار شهرستان گفت ؛ اساس ماهیت شورای فرهنگ عمومی حول تقویت بنیانهای صحیح فرهنگی و تلاش برای حذف ناهنجاریها و رفتارهای نامتعارف معنا می یابد، در قالب این جلسات آسیب های اجتماعی مطرح در جامعه را  به منظور گره گشایی می توان بررسی و کالبد شکافی نمود.
در ادامه این جلسه رئیس اداره بهزیستی اظهار داشت رفع این آسیب ها در جامعه امروزی بدون تبارشناسی توسط متخصصین و استفاده از توان و خرد جمعی برای تدوین راهکارهای اساسی، امکان پذیر نخواهد بود.
وی افزود:عدم آگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرستان از جانب دست اندرکاران امور و فقدان تعهد در رعایت و اجرای پیوستهای اجتماعی توسط کنش گران دولتی و مردمی را جزو مهمترین دغدغه های  امروز در عرصه فرهنگ دانست و دستگاه های مختلف سطح شهرستان را مکلف نمود در جهت آگاهی رسانی و شناسایی مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرستان از همه بسترهای ارتباطی استفاده نمایند.

کد خبر 118821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد