دیّر| تجلیل از کارکنان بسیجی اداره بهزیستی شهرستان دیّر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از کارکنان بسیجی با حضور سرهنگ پاسدار سید علی حسینی نیا فرماندهان، سروان پاسدار رسول صبوحی حوزه اداری و کارمندی سپاه سیدالشهدا (ع) و سیرانوش دارایی رئیس اداره بهزیستی اداره بهزیستی شهرستان دیّر تجلیل شد.

به گزارشروابط عمومی اداره گل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دیّر در این آیین سید علی حسینی نیا فرمانده سپاه بسیج سید الشهداء شهرستان دیر  از روحیه جهادی و بسیجی‌ وار کارکنان این اداره در مناسبات مختلف ملی و مذهبی تقدیر کرد و اظهار داشت: اصلی ترین ویژگی و شاخصه بسیج و کار بسیجی همین است که افراد یک سازمان بدون هیچ چشمداشتی و تنها در راه رضای خداوند و خدمت به مردم، خالصانه اقدام کنند.

سرهنگ پاسدارحسینی نیا افزود: امید است که این روحیه جهادی در میان کارکنان مخلص این اداره که بدون هیچ چشم داشتی خدمات مفیدی را به جامعه هدف و دیگر شهروندان این شهرستان ارائه داده‌اند، باقی بماند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همواره بسیجی بمانیم.

 سیرانوش دارایی رئیس اداره بهزیستی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حضور ارزشمند فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) و فرمانده حوزه اداری وکارمندی سپاه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان از آقای حمزه شریعتی فرمانده پایگاه بسیج اداری مولی الموحدین اداره بهزیستی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تجلیل و  حسن اندایشگر بعنوان فرمانده جدید پایگاه مولی الموحدین اداره بهزیستی شهرستان دیّر  با حکم فرماندهی سپاه سید الشهدا مارفه شد.

کد خبر 118128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد