حضور مدیر کل بهزیستی  استان بوشهر در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی (سامانه سامد)

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با حضور در محل سامانه (سامد) سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف بهزیستی شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، در این برنامه دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان که از ساعت ۸.۳۰تا ۹.۳۰ دقیقه در محل سامانه سامد برگزار شد مطالبات و درخواستهای مردم و جامعه هدف از طریق تماس تلفنی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم از سوی مدیر کل بهزیستی استان در جهت رفع مشکلات در برنامه کاری قرار گرفت.

شایان ذکر است سامانه (سامد) برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود.

لازم به ذکر است در این برنامه زینت کاکی زاده سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی، مدیر کل بهزیستی استان را همراهی می کرد.

کد خبر 117379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد