تجدید میثاق و غبار روبی مزار مطهر شهدای شهر بوشهر  به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان بهزیستی

با حضور دکتر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین، تنی چند از کارکنان بهزیستی استان و حجت الاسلام بردستانی معاون تبلیغی حوزه علمیه استان بوشهر آیین تجدید میثاق، غبارروبی مزار مطهر شهدای شهر بوشهر که در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند عطر افشانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این مراسم که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدای جان بر کف هشت بهار عاشقی برگزار شد صبح امروز مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان در آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای بوشهر حضور یافتند.

در این آئین که به منظور تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا برگزار گردید حجت الاسلام بردستانی معاون تبلیغی حوزه علمیه استان بوشهر طی سخنانی بر گرامیداشت یاد و نام شهدا تاکید نموده و بیان داشت: امروز سنگر ها میزهای ادارات هستند و سلاح ها قلم های کارکنان و مدیران است  و شهادت در این مسیر نصیب آنانی خواهد شد که بخاطر خدا و در راه خدا به خلق خدا خدمت خالصانه نمایند.

همچنین دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر  ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا بر تلاش در جهت حفظ ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

کد خبر 117593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد