همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس از علیرضا شکریان ایثارگر پیشکسوت و بازنشسته بهزیستی با حضور دکتر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین و کارکنان بهزیستی استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و کیان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همواره یاد شهداء و ایثارگری رزمندگان جان برکف انقلاب وظیفه آحاد ما مسئولین و مردم است زیرا اگر ما امروز با صلابت ایستادیم از جانفشانی این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل هجوم وحشیانه رژیم بعث عراق بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گوشه هایی از دلاورمردی های شهدای خونین کفن اشاره و ادامه داد : امروز آرامش و آسایش و امنیت ما مرهون این خونهای پاک است و می بایست این رشادتها را سینه به سینه نقل کنیم و به خاطر داشته باشیم.

دکتر عزیزنژاد در پایان یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، با مقاومت مردم و رزمندگان اسلام در صحنه‌های نبرد، پیروزی‌های بزرگی کسب کردیم و فشارها و تهدیدهای دشمن نتوانست این ملت را به زانو درآورد.

در ادامه علیرضا شکریان از یادگاران سال های عشق و ایثار به بیان خاطرات خود از حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل پرداخت.

در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر از علیرضا شکریان پیشکسوت ایثارگر توسط مدیر کل بهزیستی استان تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم دعای روح بخش زیارت عاشورا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور کارکنان بهزیستی قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد