بازدید ریاست بهزیستی شاهین دژ از کارگاه تولیدی حمایتی یاغیش

بمناسبت هفته وحدت ، ریاست بهزیستی شاهین دژ از کارگاه تولیدی حمایتی پسران یاغیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ بهمراه اکبریان کارشناس توانبخشی شهرستان بمناسبت هفته وحدت از کارگاه تولیدی حمایتی پسران بالای ۱۵ سال یاغیش بازدید و روند خدمت رسانی به معلولان حاضر در کارگاه را ارزیابی نمود .
رئیس بهزیستی شاهین دژ در این بازدید گفت : معلولان حاضر در امر اشتغال باید بسیار کوشا و مشتاق باشند تا فردای روشن برای خود داشته باشند.
ایشان خاطر نشان کرد ؛ کارگاه تولیدی حمایتی یاغیش در حال حاضر ۳۳ نفر از معلولان پسر بالای ۱۵ سال را تحت پوشش قرار دارد با استفاده از مربیان زحمتکش و مجرب توانسته بازار کار قابل قبولی برای این عزیزان فراهم نماید .
داداشیان تصریح کرد ؛ کارگاه یاغیش با تولید و نگهداری گل و گیاه دارای نمایشگاه ثابت از این محصولات بوده است که بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و می‌توانند در راستای حمایت از معلولان از محصولات تولیدی خرید نمایند .
وی افزود ؛ از جمله فعالیت های دیگر این کارگاه میتوان به مجسمه سازی ، شمع سازی ، نقاشی روی گچ ، معرق کاری نیز اشاره کرد که هر کدام از هنرهای نامبرده بصورت مجزا و با مربیان ماهر بصورت جداگانه برای توانخواهان حاضر در مرکز آموزش داده میشود .
شایان ذکر است کارگاه یاغیش تنها کارگاه تولیدی حمایتی پسران بالای ۱۵ سال شاهین دژ بوده که آموزشهای لازم را به توانخواهان تحت پوشش بهزیستی ارائه مینماید .

بازدید ریاست بهزیستی شاهین دژ از کارگاه تولیدی حمایتی یاغیش

کد خبر 117352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد