بازدید ریاست بهزیستی از تمرینات تیم مچ اندازی معلولین شاهین دژ

در راستای اعزام تیم منتخب مچ اندازی معلولین به بازی های بومی محلی استان ریاست بهزیستی شهرستان از تمرینات این تیم بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

ریاست بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناس توانبخشی CBR شهرستان از تمرینات تیم مچ اندازی معلولین زیر نظر استاد نبی کرمی مربی درجه یک ملی مچ اندازی و قهرمان ایران و آسیا بازدید کرد .
داداشیان در این بازدید ضمن تقدیر از مربیان زحمتکش معلولان گفت : معلولین ورزشکار ثابت کردند که نه تنها برای قهرمانی میجنگند بلکه برای نشاط و ثبات خود نیز تلاش میکنند .
وی افزود ؛ ورزشکاران معلول با تلاش خود در خصوص مدال آوری و افتخار آفرینی برای خود و کشور ثابت کردند که معلولیت محدودیت نیست و می‌توانند با تلاش مضاعف به درجات و مدال های بهتر و بیشتری دست یابند .
ایشان خاطر نشان کرد ؛ تیم مچ اندازی بهزیستی شاهین دژ با داشتن مربیان زحمتکشی چون استاد نبی کرمی مربی مچ اندازی و کارینا کرمی قهرمان مچ اندازی ایران ، آسیا و جهان امسال باید در رشته ورزشی در بازی های بومی محلی استان و کشور بدرخشند و مدال‌های خوش رنگی برای شاهین دژ کسب نمایند .
گفتنی است در این دوره از مسابقات دو نفر از بانوان و دو نفر از آقایان معلول در بازی های بومی و محلی در رشته مچ اندازی شرکت خواهندکرد .

کد خبر 117351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد