جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اشنویه

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست سید یاسر حسینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و سید ابراهیم ایراندوست دبیر جلسه و با حضور اعضای شورای اداری این جلسه در سالن جلسات فرمانداری اشنویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمووی بهزیستی اشنویه؛
سید ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه از ارائه گزارش عملکرد بهزیستی شهرستان در۳ماه دوم سالجاری در حوزه مبارزه با مواد مخدر توسط دبیرخانه این شورا خبر داد که اقدامات موثر بهزیستی در این زمینه برگزاری کلاسهای پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برای کارکنان دولت ،والدین ،نوجوانان ، زوجین جوان و ساکنین مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان بود.
سید یاسر حسینی معاون فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این جلسه گفت:معضل اعتیاد در همه زمینه‌ها و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و مقابله با آن به عزم جدی دستگاه‌ها و مبارزه فرابخشی نیازمند است که باید مسئولان مرتبط با رویکرد دقیق تر این موضوع را دنبال کنند.
حسینی خاطر نشان کرد، پیشگیری و آموزش در راس همه راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی قرار دارد و با آموزش ،اطلاع رسانی و آگاه سازی می تواند مردم به ویژه جوانان را نسبت به پیامدهای ناگوار این بلای خانمان سوز هوشیار نموده و از ابتلای به مواد مخدر جلوگیری نمود.

کد خبر 117362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد