در رسانه / بازآموزی مدیران خانه های نگهداری بهزیستی آذربایجان غربی

دوره بازآموزی ویژه مدیران عامل ، مسئولان فنی و مددکاران خانه های نگهداری از کودکان و نوجوانان در بهزیستی استان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور محمدرضا جدیدی ، معاون امور اجتماعی ، عظیم زاده ، مسئول حراست بهزیستی ، کریمی مسئول بازرسی و کارشناسان تخصصی وکلیه مدیران عامل مسئولان فنی و مددکاران خانه های نگهداری از کودکان و نوجوانان شهرستان ارومیه در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی در این جلسه با بیان مطالبی مبنی بر حساسیت و اهمیت کار و رسالت سازمان بهزیستی و خانه های نگهداری کودکان و نوجوانان در خصوص کودکان بی سرپرست و بدسرپرست که با حکم قاضی در این خانه ها نگهداری می شوند بر رعایت دقیق دستورالعملها تاکید کرد.در ادامه جلسه افراد حاضر در خصوص چالش ها و مشکلات خانه ها گفتگو و تبادل نظر کردند.
رامین عظیم زاده ، مسئول حراست و علی کریمی مسئول بازرسی بهزیستی استان در زمینه رعایت نکات مهم و اساسی حراستی لازم مربوط به خانه ها را تشریح کردند.
شاهپور محمدی کارشناس مسئول شبه خانواده استان نیز در بخش پایانی جلسه در زمینه باز خوانی دستورالعمل ها و شیوه نامه های موجود توضیحاتی را برای مسئولین خانه ها توضیح داد.

کد خبر 117075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد