در رسانه|  افزایش چشمگیر مستمری بگیران بهزیستی طی دولت سیزدهم

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: جمعیت مستمری‌بگیر استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۴۵۰۰ نفر بود که جمعیت این افراد در حال حاضر به ۲۵۸۰۰ نفر رسیده است و جمعیت پشت نوبت برای دریافت مستمری به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اردبیل ما»، حامد رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۲۵۰۰ پرونده در بهزیستی استان اردبیل برای افراد تحت پوشش طرح شده است که ۹۷۷۰۰ نفر را شامل می‌شود تحت پوشش این اداره کل قرار دارند.

وی اضافه کرد: تعداد افراد دریافت‌کننده مستمری در دولت سیزدهم جهش چشمگیر داشته به‌طوری که جمعیت مستمری‌بگیر استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۴۵۰۰ نفر بود که جمعیت این افراد در حال حاضر به ۲۵۸۰۰ نفر رسیده است و جمعیت پشت نوبت برای دریافت مستمری به صفر رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به تحول اساسی در حوزه پرداخت حق کمک پرستاری برای معلولان، تصریح کرد: حق پرستاری قبل از دولت سیزدهم مبلغ مستمری یک و نیم‌میلیون تومان بود که فقط ۵۰۰ نفر این مستمری را دریافت می‌کردند که طی دولت سیزدهم علاوه بر افزایش میزان مستمری به دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعداد افراد دریافتی به ۲۶۹۴ نفر افزایش‌یافته است.

وی یادآور شد: در مجموع ماهانه ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ماهانه تحت عنوان مستمری و کمک پرستاری به افراد تحت پوشش واریز می‌شود.

کد خبر 116718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد