کرج | تقدیر از مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) در اداره بهزیستی شهرستان کرج

روز شنبه سوم شهریورماه"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج به پاس زحمات مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان،حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) طی دیداری از ایشان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیر بهزیستی شهرستان کرج اظهار داشت:برنامه های فرهنگی و مذهبی ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، عزاداری دهه محرم و اربعین حسینی با حضور پرشور همکاران،همچون سال های گذشته برگزار شد.

وی افزود:در این بین حضور مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) شور حسینی را به شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی و پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری منتقل و فضای معنوی در مراسم ایجاد کردند.

در این دیدار " فرهاد پادری ثانی" با اهداء لوح تقدیر از سعید خانی و عباس افروغ نیا مداحان اهل بیت و احمد رضا قربانی سخنران مجالس امام حسین ( ع ) تشکر و برای آنها توفیق خدمت بیشتر به ساحت مقدس اهل بیت(ع) را از خداوند منّان و متعال طلب کرد.

در حاشیه این مراسم از همکار ورزشکار و کوهنورد شاغل در اداره بهزیستی شهرستان کرج به پاس همت و تلاش، "آرزو عزیزی" در پی صعود قله دماوند در گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند تقدیر شد.
 

کد خبر 115838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد