درمسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران، توانخواه البرزی رتبه نخست را از آن خود نمود

در نهمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران و دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای فیفا ۲۴ و جام داخلی توانخواهان استان البرز، مهدی ربیعی مددجوی بهزیستی البرز رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران و دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای در استان البرز در روز ۲۸ مردادماه، با حضور درکتانیان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، دبیر نهمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران، مدیرکل آموزش و پرورش استان و چند تن از مسئولین بهزیستی استان  و سایر مدیران  ودعوت شدگان در مراسم برگزار شد و نفرات برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شدند.
 

در بخش فیفا ۲۴ جام داخلی استان البرز "مهدی ربیعی" توانخواه استان البرز، رتبه نخست را کسب کرد. 


بازی‌هایی که برای این دوره انتخاب شده، بازی‌های با کیفیت ایرانی بود  و علاوه بر آن پررنگ کردن نقش آموزشی و فرهنگی بازی‌های موبایلی ایرانی در بین خانواده‌ها هم یکی از مهم‌ترین رویکرد این دوره مسابقات بود.  

برای اولین بار جامعه معلولین دراین مسابقات در سطح کشور و استان البرز،حضورچشمگیری داشتند و علاقه‌مندان در این دوره از برگزاری بازی‌های موبایلی ایرانی و فیفا ۲۴ که با همکاری اداره کل بهزیستی استان در محل تعاونی فرهنگ و ارشاد، هنرمندان و مفاخر(تفاهم) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این آئین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  با اشاره به لزوم ارج نهادن به جامعه معلولین گفت:این حضور چشمگیر ثابت کرد که معلولیت محدودیت نیست و تجسم اراده است.
گفتنیست در طول برگزاری این رویداد برای اولین بار در کشور پیشنهاد مسابقه بین توان خواهان به بنیاد ملی بازی های رایانه ای ارائه شد که با موافقت این بنیاد و کمک اداره کل بهزیستی استان ٢٠ نفر از توانخواهان از کرج،نظرآباد و ساوجبلاغ با هم مسابقه فیفا ٢٤ را برگزار کردند.

ضمن معرفی نفر اول در اختتامیه این رویداد با پیشنهاد دبیر جشنواره از بنیاد ملی بازی های رایانه ای سهمیه کشوری نیز به نفر اول تعلق گرفت.

و در نهایت پس از استقبال از این حرکت با ارائه پیشنهاد موفق شدیم دو سهمیه کشوری برای توانخواهان عزیزمان دریافت کنیم.

کد خبر 115638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد