پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

هفته دولت یادآور سالروز شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، شهید رجایی و باهنر است که اقدامات و منش آنها در شیوه دولت‌داری فصل جدیدی را در تاریخ انقلاب گشود و سبک و شیوه آنها در خدمت به مردم، حفظ عزت کشور و حرکت در مسیر تعالی و رشد این کشور همواره الگوی تمامی افرادی بوده که در سال‌های بعد از انقلاب در بدنه‌ی حکومت و دستگاه‌های اجرایی نقشی برعهده داشته‌اند. تقارن این مناسبت با اربعین حسینی، تجلی و ارزشمندی آن را بیشتر از قبل جلوه‌گر نموده است. شهدایی که سبک حکومت‌داری و شیوه مردم داری را از اهل بیت(ع) آموخته‌اند و نامشان یادگاری جاویدان در تاریخ این مرز وبوم است. کسانی که از حسین(ع) یاد گرفته‌اند که تن به ذلت ندهند و زیر یوغ استکبار و ظلم نروند و کشور را در مسیر استقلال و پیشرفت هدایت کنند. در هفته دولت که روز کارمند نیز در آن قرار دارد، فرصت مغتنمی است که از زحمات و تلاش‌های کارمندان که مجریان دولت در دستگاه‌های مختلف اجرایی هستند و به مردم و کشور خدمت می‌کنند نیز قدردانی شود. خصوصا کارکنان زحمتکش سازمان بهزیستی که نقش بسزایی در افزایش رفاه اجتماعی، ارتقای کیفیت زندگی و توانمندسازی افرادی دارند که عزیز کرده‌های پروردگار بر روی زمین هستند. کار در سازمان بهزیستی با مشقات و دشواری‌های بسیاری همراه است اما هرکس که تجربه کار در این سازمان را داشته باشد، بی‌شک تجربیات و خاطراتی دارد از زمان‌هایی که ندانسته گِره کوری از مشکلاتش باز شده و عزت و برکتی را به واسطه خدمت به اقشار ضعیف جامعه در زندگی شخصی‌اش تجربه کرده است.

اینجانب فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی آنهایی که خالصانه سال‌های بسیاری از عمر خویش را در راه خدمت به مردم و سربلندی و تعالی کشور گذرانده‌اند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم و از خداوند متعال برای ایشان سربلندی و عاقبت به خیری در زندگی شخصی را خواستارم

کد خبر 115749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد