برگزاری دوره آموزشی ویژه کارشناسان مسکن تمامی شهرستان‌ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دوره آموزشی-توجیهی نحوه هزینه کرد اعتبارات مسکن ویژه کارشناسان مسکن تمامی شهرستان‌ها با حضور مدیرکل و معاون امور مشارکت‌های مردمی در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید. در این جلسه به تشریح و تبیین دستورالعمل‌های مسکن پرداخته شد و توضیحات لازم درخصوص برنامه دستورالعمل مسکن در تمامی فعالیت‌های مربوطه توسط کارشناسان ستادی ارائه گردید و سوالات، اشکالات و ابهامات حاضرین پاسخ داده شد. جذب اعتبار تسهیلات محرومین موضوع ۴ بند ث تبصره ١۳، تحقق تعداد واحد هدف‌گذاری شده شهرستان در سال جاری، شرایط عمومی و اختصاصی مستندات مورد نیاز جهت تامین اعتبار، نحوه تکمیل و ارسال مستندات، ارسال صحیح و به موقع گزارشات و... برخی از سرفصل‌های آموزش داده شده در این دوره آموزشی-توجیهی می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این جلسه ضمن عرض خداقوت به کارشناسان مسکن تمامی شهرستان‌ها به جهت تحمل رنج سفر و حضور در اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به‌منظور شرکت در این دوره آموزشی، گفت: موضوع مسکن اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیاز گروه وسیعی از جامعه هدف بهزیستی است. در این حوزه باید با دقت نظر و حساسیت بیشتری باتوجه به مقررات فعالیت کنیم، به‌گونه‌ای که مدیون جامعه هدف گسترده نشویم. اگر طبق دستورالعمل دربرخی موارد نمی‌توان کاری برای مددجو کرد باید واضح و شفاف او را راهنمایی کنیم. به هر میزان که در تامین سرپناه برای مددجویان نقش داشته باشید به همان میزان باقیات صالحات ماندگار برای شما خواهد بود. مددجویی که پیش شما می‌آید، دستش از همه‌جا کوتاه است و این شما هستید که از طریق تسلط بر دستورالعمل و ارائه یک مشاوره و راهنمائی و با انجام پیگیری‌های لازم، می‌توانید در تامین مسکن به آنها کمک ‌کنید.

مسعود فیروزی افزود: در سال گذشته ۶١۲نفر از مددجویان از کمک بلاعوض جهت تامین اجاره مسکن به مبلغ ۲١ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار گردیدند. واگذاری ١١۳۹ واحد مسکونی به محرومین و مددجویان در قالب احداث و خرید مسکن ملی، پرداخت ١١١ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت تامین مسکن در قالب احداث و خرید مسکن مددجویان و ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به ۵۸۴ خانوار واجد شرایط و... نتیجه همت و پشتکار شما در پیگیری مسائل مددجویان و گره‌گشایی از مشکلات آنها است.

کد خبر 115701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد