با هم ببینیم|  اهدای لوازم خانگی ضروری به مددجویان بهزیستی اردبیل

با همتِ نهادهای حمایتی و خیران، ۲۰۰ قلم لوازمِ ضروریِ منزل، بین مددجویانِ بهزیستی استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سید حامد عاملی استاندار اردبیل در آئین حرکت کاروان کالاهای اساسی برای اهدا به جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد: هدف، سیاست و راهبرد دولت چهاردهم استمرار خدمات به مردم و حتی توسعه آن است و جامعه هدف بهزیستی نیز در این راستا بیشتر بهره‌مند خواهد شد.
عاملی با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی در استان اردبیل، گفت: خوشبختانه امروز در سطح استان اردبیل متقاضی پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی نداریم و حق پرستاری مددجویان بهزیستی و میزان کمک‌های موردی به جامعه هدف نیز افزایش یافته است.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم در این آیین اظهار کرد: برای تامین و خرید ۲۰۰ قلم لوازم خانگی اساسی مورد نیاز جامعه هدف ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
حامد رضایی گفت: طی یکسال گذشته ۱۵۷ میز خدمت برای بررسی رو در روی مشکلات مددجویان بهزیستی برگزار کرده بودیم و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در بخشی از آن میزها حضور یافته بود و تا امروز ۱۶ میلیارد ریال کمک موردی به حساب آن عده از جامعه هدف بهزیستی که مشکلات خود را در میزهای خدمت طرح کرده بودند، واریز شد.
وی ادامه داد: شعار سازمان بهزیستی در یکسال اخیر خدمت "نهضت حسینی و خدمت مردمی" بوده و در راستای عمل به این شعار در مدت یاد شده در استان اردبیل یک هزار و ۷۳۵ نفر با مدیرکل بهزیستی و یک هزار و ۹۹۲ نفر از جامعه هدف با معاونان و مدیران ستادی اداره کل بهزیستی برای گزارش مشکلات خود دیدار کرده اند.

اهدای لوازم خانگی ضروری به مددجویان بهزیستی اردبیل
در ادامه این آئین، قدرت حاج نوری و علی عبدالحسین زاده که به عنوان خیّر برای کاهش مشکلات مددجویان با اداره کل بهزیستی استان اردبیل همکاری می‌کنند، تجلیل شد.

کد خبر 115573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد