شهرتهران | برگزاری جلسه بررسی مسائل و چالش های ستاد پذیرش و هماهنگی گروه هدف

مدیر بهزیستی شهرتهران در جلسه بررسی مسائل و چالش های ستاد پذیرش و هماهنگی جامعه هدف گفت: درخواستها و گزارشات ارسالی به روز و با استاندارهای لازم به ارگان های مربوطه ارسال شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با حضور مدیر بهزیستی شهرتهران، رئیس اداره هماهنگی و پذیرش گروه هدف بهزیستی استان تهران، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی شهر تهران، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی شهرتهران، مدیران مراکز دولتی و مددکاران در سالن اجتماعات بهزیستی شهر تهران برگزار شد.
 
مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن خوشامدگویی به افراد حاضر عنوان کرد: ما در بهزیستی شهرستان تهران جامعه هدف بزرگی داریم که درخواست های زیادی دارند و چون سازمان های دیگری اطلاعات خوبی از جامعه هدف مراجعه کننده به آن سازمان ندارند باید اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شود درست باشد و عمده درخواست های آنها ودیعه مسکن وسایل کمک توانبخشی و... بوده و ارسال این به موقع و فوری این نامه ها و برطرف کردن ایرادهای گزارش های مددکاری را از مدیران مراکز دولتی خواستارشد.

محمود برزگر در ادامه افزود: گزارشات ارسالی باید شکل و فرمت یکسانی داشته باشد و روسای مراکز نقش ناظر داشته باشد تا این گزارش ها به صورت مطلوب و درست و جامع و کامل ارائه گردد و اگر قرار هست به کسی کمک شود باید نوشته به صورت مناسب صورت گیرد تا با این گزارش به افراد کمک های خاصی انجام شود.


این مسئول در ادامه سخنانش اذعان داشت: آگاهی در گزارش مددکاری خیلی مهم هست و مددکاران باید راهنمایی لازم به مددجویان خود ارائه دهند و تهدید ها تبدیل به فرصت شود و از امکانات نهایت استفاده شود و پاسخ ها در اسرع وقت ارسال گردد.

وی در ادامه بیان کرد: صدور کارت های معلولیت و عکس مددجو مناسب و بروز باشد و توزیع کارت ها به موقع انجام شود و اطلاع رسانی مناسب برای دریافت کارت های معلولیت انجام شود و با این کار تکریم ارباب رجوع خوبی انجام می شود.

گفتنی است، در پایان جلسه مدیران مراکز دولتی مسائل و چالش های پیش روی خود را مطرح کرده و این موارد مورد بررسی و مطمح نظر مسئولین قرار گرفت.

کد خبر 115562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد